Cornèr Bank Group voltooit migratie van 2,1 miljoen kaarten naar Vestigo’s kaartbeheeroplossing

LUGANO, Zwitserland & ZAGREB, Kroatië--()--Cornèr Bank Group, uitgever van krediet- en prepaidkaarten aan particulieren en bedrijven in Europa, heeft een belangrijke mijlpaal bereikt in zijn digitale transformatie door de migratie van zijn kaartportefeuilles in alle producten en markten tot een moderne, geconsolideerde oplossing. Vestigo is een Europese softwareleverancier op het gebied van kaarten en rekening-naar-rekeningbetalingen, en het kaartbeheersysteem (CMS) is het belangrijkste onderdeel van de algehele oplossing bij Cornèr.

Cornèr Bank Group geeft meer dan 2,1 miljoen krediet- en prepaid-, Visa-, Mastercard- en Diners-kaarten rechtstreeks uit en via partnerschappen met honderden organisaties van verschillende groottes in een B2B2C / co-brand bedrijfsmodel. De nieuwe oplossing, die in één keer intern wordt beheerd, zal de innovatie en kwaliteit van de dienstverlening aan de partners en uiteindelijke kaarthouders van de Cornèr Bank Group verder verbeteren en de interne efficiëntie verbeteren. Vestigo’s geïntegreerde, modulaire “multi-alles”-oplossing is volledig klantgericht, kan alle soorten kaarten beheren, evenals account-to-account-betalingen, en maakt eenvoudige integratie mogelijk door gebruik te maken van meer dan 200 API’s.

Cornèr Media Contact
Anna Russo, Head of PR