Skechers uitgeroepen tot officiële teamschoenen leverancier van de Solheim Cup 2021

Kenmerkende Skechers GO GOLF®-schoenen ontworpen voor zowel Europese als Amerikaanse teams

Skechers, Official Team Footwear Supplier of the 2021 Solheim Cup, reveals exclusive Skechers GO GOLF Elite 3™ and Skechers GO RUN Supersonic™ styles in United States and European team colors. (Photo: Business Wire)

LOS ANGELES--()--Voor de eerste keer is Skechers benoemd tot de officiële schoenenleverancier van zowel het Europese als het Amerikaanse Solheim Cup-team voor het toernooi van 2021. Het schoenenbedrijf, bekend van de ontwikkeling van bekroonde golfschoenen die worden gedragen door topatleten als Brooke Henderson, heeft exclusieve Skechers GO GOLF Elite 3™-stijlen in unieke kleuren ontworpen voor de Amerikaanse en Europese teams, die worden verstrekt aan de spelers - en Skechers levert ook schoeisel aan caddies en ondersteunend personeel - tijdens het evenement in september op Inverness Club in Toledo, Ohio.

USA:
Jennifer Clay