Charles Taylor benoemt John Pickersgill tot Chief Commercial Officer van de groep

• Veteraan in de verzekeringssector om klantbetrokkenheid en groei in nieuw gecreĆ«erde functie te stimuleren

LONDEN--()--Charles Taylor, de toonaangevende leverancier van diensten en technologische oplossingen voor de wereldwijde verzekeringsmarkt, heeft de benoeming aangekondigd van John Pickersgill als Group Chief Commercial Officer, met ingang van 28 juni. John treedt in dienst bij Charles Taylor van AXA XL waar hij was hoofd van Global Client Management en eerder als Chief Commercial Officer voor AXA Corporate Solutions. In zijn nieuwe rol bij Charles Taylor en als lid van het Executive Committee, zal John verantwoordelijk zijn voor het leiden van de commerciƫle activiteiten van het bedrijf wereldwijd, inclusief klantbetrokkenheid, bedrijfsontwikkeling en marketing.

Philippa Ushio
Ph: 858-373-7052