UPL Ltd. lanceert nieuwe ‘NPP’-divisie om het wereldwijde aanbod van biosolutions voor duurzame landbouw te verbeteren

• UPL is de grootste fabrikant en distributeur van biooplossingen wereldwijd.
  • NPP zal zich richten op UPL’s wereldwijde biosolutions-activiteiten, goed voor 7% van de totale inkomsten.
  • De markt voor biooplossingen zal tegen 2025 groeien tot 10 miljard dollar, omdat consumenten duurzamere voedselsystemen eisen.

LONDEN--()--UPL Ltd. (NSE: UPL & BSE: 512070), een wereldleider op het gebied van duurzame landbouwproducten en -oplossingen, heeft de lancering aangekondigd van ‘NPP’ – Natural Plant Protection – een nieuwe wereldwijde business unit met onderdak aan UPL’s uitgebreide portfolio van natuurlijke en biologisch afgeleide landbouwinputs en -technologieën.

NPP zal optreden als een op zichzelf staand merk en consolideert UPL’s bestaande biosolutions-portfolio, netwerk van R&D-laboratoria en faciliteiten wereldwijd, die momenteel goed zijn voor 7% van de totale inkomsten van UPL.

Het wereldwijde aanbod van NPP zal blijven profiteren van UPL’s uitgebreide wereldwijde distributievoetafdruk, gebruikmakend van innovatie-, onderzoeks- en ontwikkelingsmogelijkheden, en zal worden ondersteund door UPL’s unieke, bewezen vermogen om producten snel op de markt te brengen op wereldwijde schaal.

Radhika Arora
Head of Investor Relations, UPL Ltd.
radhika.arora@upl-ltd.com

Jessica Rebello,
Global Marketing Communications Manager, UPL Ltd.
rebellojs@upl-ltd.com

Radhika Arora
Head of Investor Relations, UPL Ltd.
radhika.arora@upl-ltd.com

Jessica Rebello,
Global Marketing Communications Manager, UPL Ltd.
rebellojs@upl-ltd.com