Incyte en MorphoSys kondigen positief CHMP-advies aan voor tafasitamab in combinatie met lenalidomide voor de behandeling van volwassenen met recidiverend of refractair diffuse large B-cell lymphom

– Indien goedgekeurd, zou tafasitamab in combinatie met lenalidomide een belangrijke nieuwe therapeutische optie zijn voor in aanmerking komende DLBCL-patiënten in de Europese Unie

WILMINGTON, Del. & PLANEGG, Duitsland & MNCHEN--()--Incyte (Nasdaq:INCY) en MorphoSys AG (FSE:MOR; NASDAQ:MOR) hebben vandaag aangekondigd dat het Committee for Medicinal Products for Human Use (CHMP) van het Europees Geneesmiddelenbureau heeft een positief advies uitgebracht waarin de voorwaardelijke vergunning voor het in de handel brengen van tafasitamab in combinatie met lenalidomide, gevolgd door tafasitamab als monotherapie, wordt aanbevolen voor de behandeling van volwassen patiënten met recidiverend of refractair diffuse large B-cell lymphoma (DLBCL) die niet in aanmerking komen voor autologous stem cell transplantation (ASCT).

Incyte
Media: