Nucleai en Merck KGaA Darmstadt, Duitsland lanceren samenwerking op het gebied van translationele geneeskunde met behulp van het AI-aangedreven biomarker platform van Nucleai

CHICAGO--()--Nucleai (www.nucleaimd.com), een bedrijf in precisiegeneeskunde dat gebruikmaakt van AI-aangedreven beeldanalyse technologie ter ondersteuning van nieuwe, op pathologie gebaseerde biomarker ontwikkeling, en Merck KGaA, Darmstadt, Duitsland, een toonaangevend wetenschaps- en technologiebedrijf , kondigden aan dat ze een langdurige samenwerking zijn aangegaan om Nucleai’s beeldanalyse- en biomarker-ontdekkingsplatform te benutten voor verschillende Merck KGaA, Darmstadt, Duitsland klinische oncologieactiva.

Als onderdeel van de samenwerking zal Merck KGaA, Darmstadt, Duitsland gebruikmaken van Nucleai’s platform voor verkennend onderzoek, met het potentieel om geïdentificeerde op pathologie gebaseerde biomarkers verder te ontwikkelen als begeleidende diagnostiek. De samenwerking zal de technologie van Nucleai verder gebruiken om de analysemogelijkheden van Merck KGaA, Darmstadt, Duitsland uit te breiden, waardoor een snellere doorlooptijd en schaal voor toekomstige studies mogelijk wordt.

Jonathan Daniels – VP of Sales
Jonathan@nucleaimd.com