Pharmsynthez PJSC behaalt RUB 800m met LDA Capital

LOS ANGELES--()--De innovatieve Russische farmaceutische ontwikkelaar Pharmsynthez PJSC (MOEX:LIFE) en de wereldwijde alternatieve investeringsgroep LDA Capital gaan een putoptieovereenkomst aan voor 800 miljoen roebel om de ontwikkeling van de baanbrekende projecten van Pharmsynthez te helpen financieren. de komende 36 maanden, inclusief de maanden die gericht zijn op de bestrijding van COVID-19.

Zowel Pharmsynthez als LDA beschouwen deze kapitaaltoewijzing niet alleen als een investering in het bedrijf, maar ook als een startpunt voor een strategisch partnerschap op lange termijn om de veelbelovende projecten van Pharmsynthez op het gebied van innovatieve farmaceutische technologie├źn en de ontwikkeling van de nieuwste behandelingen voor complexe ziekten vooruit te helpen.

Robert Baker
LDA Capital