Safic-Alcan breidt zijn distributieovereenkomst met PMC Organometallix uit naar het Afrikaanse continent

PARIJS-LA DÉFENSE--()--Safic-Alcan, een wereldwijde distributeur van speciale chemicaliën, is verheugd de uitbreiding van zijn distributieovereenkomst met PMC Organometallix Inc. naar het Afrikaanse continent aan te kondigen.

PMC Organometallix, Inc., een volledige dochteronderneming van PMC Group, N.A., Inc. heeft haar distributieovereenkomst met Safic-Alcan uitgebreid naar het Afrikaanse continent. Met onmiddellijke ingang zal Safic-Alcan dienstdoen als geautoriseerde distributeur van de FASCAT®-katalysatoren en fijnchemicaliën van PMC Organometallix.

FASCAT®-katalysatoren zijn anorganische en organometallische tinverbindingen die een optimale omzettings- en uithardingseigenschappen bieden – waardoor deze organometallische materialen essentieel zijn in een breed scala aan toepassingen. FASCAT®-katalysatoren worden gebruikt bij de vervaardiging van synthetische smeermiddelen, synthese van monomere en polymere esters, e-coating voor auto’s, verknoping van siloxanen, urethanen en chemische tussenproducten.

Yanal Shekem +31 6 5280 8107
Director, Regional Sales EMEA