Sevan 8 jaar op rij uitgeroepen tot Great Place to Work®

DOWNERS GROVE, Ill.--()--Voor het achtste jaar op rij is Sevan Multi-Site Solutions, Inc. (Sevan), een leider in het leveren van innovatief ontwerp, programmamanagement, constructiediensten en data-analyses aan organisaties met meerdere locaties, erkend als een Great Place to Work®.

“De cultuur van Sevan richt zich op mensen eerst, wat duidelijk blijkt uit onze hernieuwde status als een Great Place to Work®,” aldus Jim Evans, President en CEO van Sevan. “Onze mensen zijn het hart en de ziel van ons bedrijf, en hun passie voor uitmuntendheid is de reden voor ons voortdurende succes bij onze klanten.”

Dit jaar heeft een recordaantal van 92% van de teamleden van Sevan deelgenomen aan de Great Place to Work®-enquête, en meer dan 90% van de ondervraagden zegt dat Sevan een geweldige plek is om te werken. Deze teamleden zeggen ook dat het management van Sevan eerlijk en ethisch is, dat het bedrijf een positieve bijdrage levert aan de gemeenschap en dat Sevan een organisatie is waar ze trots op zijn om voor te werken.

Hafsa Mahmood
Director, Communications and DE&I