ADDING MULTIMEDIA Walton betreedt de eengezinswoning bouwmarkt met behulp van zijn 81.000 hectare grote landportefeuille in de VS.

Photo Credit: Walton

SCOTTSDALE, Ariz.--()--Walton Global Holdings heeft een build-to-rent (BTR)-bedrijfsonderdeel gelanceerd dat gebruik zal maken van zijn meer dan 81.000 hectare grondbezit in de hele VS om op korte termijn mogelijkheden te creëren voor de ontwikkeling van huurwoningen voor eengezinswoningen.

Walton is een wereldwijd opererende onderneming die zich bezighoudt met vastgoedinvesteringen en het beheer van grondbezit. Met een beheerd vermogen van US$ 3,4 miljard is Walton een van de grootste pure-play grondbezitters van woningen in Noord-Amerika. De lancering van Walton’s BTR-activiteiten biedt het bedrijf een onmiddellijk concurrentievoordeel in een tijd waarin gevestigde grondpercelen moeilijk te verkrijgen zijn voor veel organisaties in deze markt.

MEDIA CONTACT:
Megan Wahl