Kymeta sluit zich aan bij het pilotprogramma van de Armored Brigade Combat Team van het Amerikaanse leger

De Kymeta™ u8 Terminal is geselecteerd om de modernisering van missiekritieke communicatie voor gepantserde eenheden door het Amerikaanse leger te ondersteunen

The Kymeta u8 is the comprehensive connectivity solution that is available today and enables trusted, secure communications on the go and on the pause with a host of innovative features. (Photo: Business Wire)

REDMOND, Wash.--()--Kymeta (www.kymetacorp.com), het communicatiebedrijf dat mobiel wereldwijd maakt, kondigde vandaag aan dat het geselecteerd is om deel te nemen aan het Amerikaanse leger Armored Brigade Combat Team (ABCT) satellite communications on the move (SOTM) pilot programma. Het programma beoordeelt communicatieoplossingen op geselecteerde voertuigen om het netwerk en de communicatie van commandoposten op het slagveld te verbeteren.

Business Inquiries for Kymeta:
Brenda Kuhns
Director of Marketing and Communications
Kymeta Corporation
bkuhns@kymetacorp.com

Media Inquiries for Kymeta:
Amanda Barry
Director of PR & Content
The Summit Group
abarry@summitslc.com

Business Inquiries for Kymeta:
Brenda Kuhns