NetApp neemt Data Mechanics over om Spot Roadmap te versnellen en data-analyse en machine learning-workloads in de cloud te optimaliseren

SUNNYVALE, Californië--()--NetApp® (NASDAQ: NTAP), een wereldwijd, door de cloud geleid, datacentrisch softwarebedrijf, heeft vandaag aangekondigd dat het Data Mechanics heeft overgenomen, een leverancier van beheerde platformen voor big data-verwerking en cloud analytics met kantoren in Parijs, Frankrijk, waarmee bedrijven kunnen profiteren van Apache Spark, een open-source unified analytics-engine voor grootschalige gegevensverwerking en machine learning, in Kubernetes. Financiële details van de transactie zijn niet bekendgemaakt.

In een tijd waarin on-premises en cloud enterprise data en applicaties explosief groeien, is het gebruik van analytics en machine learning om operationele efficiëntie te identificeren, kosten te verlagen en handmatige processen te automatiseren zodat engineers zich kunnen richten op meer strategische taken, een topprioriteit – en een strategische noodzaak – voor alle ondernemingen.

Press Contact
Hope Nicora