Zain Iraq lanceert baanbrekend digitaal merk oodi op MATRIXX Software

FOSTER CITY, Californië--()--MATRIXX Software, een wereldleider in het genereren van inkomsten met 5G voor de communicatiesector, heeft vandaag haar samenwerking met Zain Iraq aangekondigd om haar nieuwe merk voor digitale disruptor, oodi, te helpen lanceren. oodi, de eerste volledig digitale telecomdienst van Irak, werd in mei gelanceerd en wordt mogelijk gemaakt door MATRIXX’s Digital Commerce Platform. oodi is helemaal opnieuw gebouwd en gebruikt kant-en-klare MATRIXX-mogelijkheden om Irakese klanten volledige flexibiliteit, transparantie en gebruiksgemak te bieden voor hun mobiele ervaring.

“Onze eerste prioriteit is om onze klanten de beste en meest geavanceerde diensten te bieden”, zegt Ali Al-Zahid, CEO van Zain Iraq. “Om die beloften waar te maken, moeten partnerschappen worden aangegaan met vooruitstrevende bedrijven die de toekomst van mobiele diensten en klantervaringen kunnen realiseren. MATRIXX is een van die partners.”