Nieuwe veiligheidsgegevens over de behandeling met COPAXONE® (glatirameer acetaat) van moeders die borstvoeding geven en leven met relapsing multiple sclerose: COBRA-studie gepresenteerd op het 7e congres van de European Academy of Neurology (EAN)

• Blootstelling aan borstvoeding van de moeder aan GA had geen nadelige invloed op de nakomelingen met betrekking tot ziekenhuisopnames en antibioticabehandelingen, ontwikkelingsachterstand of groei in de eerste 18 maanden van het leven

AMSTERDAM--()--De COBRA-studie, een nieuwe real-world evidence-studie uitgevoerd door Teva Pharmaceutical Industries Ltd. (NYSE en TASE: TEVA) en St. Josef Hospital (Bochum, Duitsland), werd vandaag gepresenteerd op het EAN-congres en verstrekt nieuw inzicht in het gebruik van COPAXONE® (glatirameer acetaat of GA) door moeders met multiple sclerose (MS) die borstvoeding geven.

Media Enquiries
Fiona Cohen, Teva Europe