Pattern Computer ontdekt nieuwe en vernieuwende methoden om vluchtvertragingen te verminderen

In het post-pandemische tijdperk hebben luchtvaartmaatschappijen, luchthavens en regelgevers een unieke kans om hun activiteiten en aanbiedingen te veranderen om tegelijkertijd vertragingen van vluchten te verminderen en de tevredenheid van passagiers te verbeteren

REDMOND, Wash.--()--Pattern Computer,® Inc. (PCI) is verheugd de ontdekking aan te kondigen van nieuwe inzichten die kunnen leiden tot een aanzienlijke vermindering van de vertragingen van vluchten in de Verenigde Staten.

Volgens de Federal Aviation Association (FAA)/Nextor bedroegen de geschatte jaarlijkse kosten van vertragingen, waaronder directe kosten voor luchtvaartmaatschappijen en passagiers, vraaguitval en indirecte kosten, in 2018 $ 28 miljard. Op basis van statistische gegevens van het Bureau of Transportation had 34% van alle vluchten in 2018 een of andere vorm van vertrekvertraging en had 18% van alle vluchten vertragingen van 15 minuten of meer, met een gemiddelde vertraging van 66 minuten. De directe kosten van die vertragingen voor luchtvaartmaatschappijen en passagiers bedroegen $ 4,5 miljard.

Denyse Hudson
360.298.0658