Membership Collective Group kondigt het indienen van een registratieverklaring aan voor de voorgestelde eerste openbare aanbieding

LONDEN--()--Membership Collective Group (“MCG”), een wereldwijd lidmaatschapsplatform bestaande uit Soho House, Soho Works, The Ned, Scorpios Beach Club en Soho Home, en gerelateerde digitale platforms, heeft vandaag aangekondigd dat het een registratieverklaring op formulier S-1 bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (“SEC”) met betrekking tot een voorgestelde eerste openbare aanbieding van aandelen van zijn gewone aandelen A. Het aantal aandelen dat zal worden aangeboden en de prijsvork voor het voorgestelde aanbod zijn nog niet bepaald. MCG heeft een aanvraag ingediend om zijn gewone aandelen van klasse A op de New York Stock Exchange te noteren onder het tickersymbool “MCG”.

United Kingdom Media Contacts:

Min Shrimpton

Jonathan Sibun
MCG@tulchangroup.com

United States Media Contacts:

Jakob Hesketh

Zach Siegel
MCG@the193.com

United Kingdom Media Contacts:

Min Shrimpton

Jonathan Sibun
MCG@tulchangroup.com