Nieuwe gegevens ter ondersteuning van het veiligheids- en werkzaamheidsprofiel van AJOVY® (fremanezumab) bekendgemaakt op het 7e congres van de Europese Academie voor Neurologie

• Gepoolde analyse van fase 3-onderzoeken met fremanezumab wijst op een positief cardiovasculair veiligheidsprofiel bij volwassen patiënten
  • Verdere gegevens over injectie gerelateerde bijwerkingen bieden nieuwe richtlijnen voor beroepsbeoefenaren in de gezondheidszorg bij de optimale selectie van injectieplaatsen

AMSTERDAM--()--Een nieuwe analyse gepresenteerd door Teva Pharmaceutical Industries Ltd. (NYSE en TASE: TEVA) over AJOVY® (fremanezumab) injectie voor de preventieve behandeling van migraine, geeft aan de Europese neurologiegemeenschap aan dat het geneesmiddel een positief veiligheidsprofiel heeft met betrekking tot het risico op cardiovasculaire gebeurtenissen.

De gegevens, afkomstig uit een analyse van drie gepubliceerde fase 3-onderzoeken van fremanezumab en gepresenteerd op het 7e congres van de European Academy of Neurology (EAN), toonden minimale veranderingen in de hartslag en bloeddruk van de onderzochte patiënten gedurende een periode van 12 weken.

PR Contacts
Fiona Cohen, Teva Europe