Wipro door IDC MarketScape uitgeroepen tot wereldwijde SAP Supply Chain Ecosystem leider

Het rapport noemt Wipro een leider in wereldwijde oplossingen voor supply chain management na een jaar van ongekende verstoring van de supply chain

NEW YORK & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd bedrijf op het gebied van informatietechnologie, consulting en bedrijfsprocessen, heeft vandaag aangekondigd dat het is genoemd als een leider in het IDC MarketScape: Worldwide Supply Chain SAP Ecosystems Services 2021 Vendor Assessment-rapport.

De erkenning komt na een jaar van ongekende ontwrichting en onverwachte uitdagingen die grote druk legden op toeleveringsketens over de hele wereld. Naarmate er meer kwetsbaarheden aan het licht kwamen, schakelden bedrijven over op geavanceerde tools voor supply chain management, cloud en kunstmatige intelligentie om de veerkracht en operationele efficiƫntie te verbeteren.

Nisha Chandrasekaran
Wipro Limited