Esri’s Dr. Este Geraghty ontvangt HIMSS21 meest invloedrijke IT-prijs voor vrouwen in de gezondheidszorg van HIMSS

REDLANDS, Californië--()--HIMSS heeft Dr. Este Geraghty, de Chief Medical Officer voor locatie-intelligentie wereldleider Esri, aangekondigd als ontvanger van de Most Influential Women in Health IT Award.

De prijs erkent en viert invloedrijke vrouwen die de kracht van informatie en technologie benutten om gezondheid en gezondheidszorg te transformeren. De winnaars zijn uniek onder de machtslijsten en prijsprogramma’s, aangezien alle invloedrijke vrouwen erbij betrokken zijn, ongeacht waar ze zich op het gebied van gezondheidsinformatie en technologie bevinden.

Dr. Este Geraghty, MD, MS, MPH, CPH, GISP, leidt de strategie en berichtgeving voor Esri’s Health en Human Services-sector. Dr. Geraghty werkt sinds 2014 bij het bedrijf en heeft leidinggegeven aan de bedrijfsontwikkeling en de ontwikkeling van oplossingen in de markt. Tijdens haar tijd bij Esri heeft Dr. Geraghty organisaties over de hele wereld geholpen locatie-informatie te gebruiken om het Zika-virus te bestrijden, de strijd tegen polio te beëindigen, de opioïdencrisis aan te pakken, dakloosheid te bestrijden, de paraatheid en reactie op de gezondheid te verbeteren, strategische planning te informeren, de gezondheidszorg te optimaliseren toegang te krijgen en de COVID-19-pandemie te doorstaan terwijl ongelijkheid wordt aangepakt.

Jo Ann Pruchniewski
Public Relations, Esri