Polymateria bekroond als Technology Pioneer door World Economic Forum

• Het World Economic Forum heeft zijn selectie bekendgemaakt van de 100 meest veelbelovende Technology Pioneers van 2021 – bedrijven die sectoren vormgeven, van gezondheidszorg tot detailhandel en nog veel meer.
  • Het cohort van dit jaar omvat vertegenwoordigingen van 26 economieën op zes continenten met een bereik dat veel verder reikt dan traditionele tech-hubs zoals Silicon Valley.
  • Polymateria, dat kunststoffen produceert die zichzelf vernietigen in de natuurlijke omgeving, maakte deel uit van de selectie voor zijn bijdragen op het gebied van circulair ontwerpen en het voorkomen van plasticvervuiling.
  • De volledige lijst van Technology Pioneers kan worden bekeken op http://wef.ch/techpioneers21.

LONDEN--()--Polymateria, het in Londen gevestigde Britse techbedrijf dat vorig jaar ‘s werelds eerste volledig recyclebare en biologisch afbreekbare plastic produceerde, is uit honderden kandidaten geselecteerd als een van de “Technology Pioneers” van het World Economic Forum. Polymateria kwam via het incubator-systeem van het Imperial College London en telt een gevarieerde portefeuille van klanten en partners, van Indorama Ventures, tot Hollywood-actrice Robin Wright, doelgerichte autoraces Extreme E, Rolling Loud Festivals, het DAZN Sports TV-netwerk en de Indiase regering.

Polymateria:
Niall Dunne, CEO