Quest benoemt Brian Brugman tot Director of Research

NEW YORK--()--Quest Partners LLC (“Quest”), een kwantitatieve beleggingsonderneming die bijna 1,8 miljard dollar aan activa beheert namens enkele van ‘s werelds grootste instellingen, kondigde vandaag aan dat Brian Brugman is toegetreden tot de onderneming als Director of Research. In deze functie zal de heer Brugman, naast Nigol Koulajian, oprichter en Chief Investment Officer van Quest, leidinggeven aan het onderzoek en de ontwikkeling van investeringsstrategieën van Quest. Hij zal ook deel uitmaken van het beheerscomité van Quest.

“Brian’s ruime ervaring in het ontwerpen van kwantitatieve strategieën met overwegingen rond convexiteitsrisico’s past goed bij Quest’s gedifferentieerde benadering van systematische macrohandel,” zei de heer Koulajian. “Hij treedt toe op het moment dat we de voltooiing naderen van een meerjarig proces om een ultramoderne investeringsinfrastructuur uit te bouwen die de efficiëntie en schaalbaarheid van ons onderzoeksproces drastisch verhoogt. Brian zal een cruciale rol spelen in het benutten van die technologie en ons onderzoeksteam om zeer waardevolle, negatief gecorreleerde rendementen na te streven met een sterke positieve Alpha voor onze klanten.”

Quest Partners LLC
Scott Valentine