Wipro maakt transformatie zonder kosten mogelijk met Oracle Cloud Infrastructure

Het nieuwe aanbod stelt bedrijven in staat om met minder risico te migreren naar Oracle Cloud Infrastructure door uitdagingen op het gebied van kosten, kwaliteit en tijd aan te pakken

NEW YORK & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd bedrijf op het gebied van informatietechnologie, consulting en bedrijfsprocessen diensten, kondigde vandaag aan dat het samenwerkt met Oracle om Wipro Zero Cost Transformation te lanceren, een nieuw aanbod dat organisaties helpt te migreren naar de cloud. Wipro is lid van het Oracle PartnerNetwork (OPN).

Bedrijven die waarde willen genereren uit de cloud, worden op hun reis vaak gehinderd door buitensporige kosten, ineffectieve implementaties en trage processen. Met Wipro’s Zero Cost Transformation kunnen bedrijven hun workloads migreren naar Oracle Cloud Infrastructure (OCI) tegen lagere kosten, overstappen van een Capital expenditures (CapEx) naar Operating expenses (OpEx) model, en profiteren van applicatie- en infrastructuurondersteuning die wordt geleverd in een managed-services framework.

Media Contact:
Shraboni Banerjee