MapleStory breidt game-universum uit in Neo deel één-update met nieuwe Archer-klasse, Kain

Enorme update voegt vandaag ook een nieuw gebied toe, maximale niveauverhoging tot 300 en meer!

MAPLESTORY EXPANDS GAME UNIVERSE IN NEO PART ONE UPDATE WITH NEW ARCHER CLASS, KAIN (Graphic: Business Wire)

LOS ANGELES--()--MapleStory, de iconische gratis te spelen wereldwijde MMORPG van Nexon, heeft vandaag Neo gelanceerd: Darkness Ascending, deel één van de zomerupdate, de grootste contentupdate voor de game in 2021. Neo deel één voegt een geheel nieuw gebied toe, Cernium, verhoogt het maximale niveau tot 300 en biedt vandaag speciale tijdelijke evenementen, naast het toevoegen van een nieuwe Nova Archer-taak, Kain, op 23 juni.

Als eerste komt er op 23 juni een nieuwe Nova Archer-taak, de Darkness Chaser, Kain, bij het spel. Kain is een krachtige boogschutter die vecht om zijn verloren verleden terug te krijgen nadat hij ontdekte dat zijn organisatie hem had bedrogen. Met behulp van de Whispershot, een eenhandig wapen, en de slagwapens van zijn wapenriem, beschikt Kain over een effectieve en veelzijdige wapenbeheersing om zijn vijanden kritieke treffers toe te brengen.

De grens tussen twee werelden is verdwenen en Cernium, de stad van de goden, is weer verschenen. Het nieuwe gebied Cernium is nu beschikbaar in de game en biedt nieuwe uitdagingen en missies voor alle spelers. Voor een extra boost is er nu een speciale kracht genaamd Sacred Power beschikbaar om te helpen in de strijd tegen monsters die het Grandis Continent bewonen. De Sacred Power wordt verkregen door heilige symbolen te benutten, die kunnen worden verbeterd om zowel Sacred Power als hoofdstatistieken te verhogen.

Vanaf vandaag is het maximale karakterniveau verhoogd van 275 naar 300 en is de hoeveelheid EXP die vereist is om te stijgen tussen niveaus 210-250 verlaagd. De update bevat ook verhoogde EXP-beloningen voor Arcane River-missies en wijzigt de doodstraf voor personages in een lager uitvalpercentage in plaats van dat de algehele ervaring verloren gaat.

Deel één van de Neo Update brengt ook het nieuwe Neo Castle-evenement naar MapleStory. Neo Castle, een gebied gehuld in mysterie, werd gevormd toen Maple World en Grandis World samenkwamen, waardoor een ruimte ontstond om te profiteren van een reeks nieuwe evenementen met de volgende functies en shops die nu beschikbaar zijn:

• Neo Stone-shop: Spelers kunnen Neo Stones inwisselen voor verschillende verbeteringen die kunnen worden gebruikt om items te verbeteren en de groei van het personage te stimuleren
  • Neo Gem-shop: Neo Gems worden verdiend door een van de vele nieuwe minigames te spelen en kunnen worden gebruikt om speciale cosmetische items te kopen
  • Neo Core-shop: Neo Cores kunnen worden verzameld door tegen bazen te vechten en kunnen worden gebruikt om een verscheidenheid aan zeldzame items te kopen
  • Neo Meso-shop: De Meso-shop is gevuld met krachtige items die kunnen worden gekocht met Mesos

De Neo-update bevat ook de volgende updates en functies:

Burning World en Tera Burning

De Burning World- en Tera Burning-evenementen keren terug om snelle groei van spelers te ondersteunen, waardoor spelers brandende personages kunnen maken en aanwijzen die elke keer dat ze een niveau omhoog gaan, 1+2 niveaus zullen behalen, tot Lv. 150 en Lv. 200 respectievelijk, ontvang extra level-up-beloningen en verdien het 17-sterren Unique Absolab-wapen.

Het Better Maple-project brengt een groot aantal nieuwe verbeteringen voor algehele verbeterde gameplay, waaronder:

• De V Matrix is verbeterd voor eenvoudiger gebruik
  • Boss Battles zijn verbeterd en er is een nieuw baas-entry-systeem toegevoegd, waardoor spelers direct vanuit het huidige kanaal naar de wachtruimte kunnen gaan door simpelweg de baas, moeilijkheidsgraad te selecteren en op ‘GO’ te drukken
  • De tooltips voor vaardigheden zijn uitgebreid voor een betere leesbaarheid en beter begrip van de omschrijvingen van vaardigheden
  • De functionaliteit van uitgeruste items is verbeterd, waardoor spelers de mogelijkheid hebben om uitgeruste items te vergelijken met andere items die in de chat zijn gekoppeld
  • De Clean Slate Scroll is geüpdatet en terwijl het in bezit is, is het veranderd in een Pure Clean Slate Scroll om te voorkomen dat het item wordt vernietigd wanneer het faalt
  • Er is een melding toegevoegd om spelers te waarschuwen wanneer Safeguard automatisch wordt uitgeschakeld tijdens Star Force-verbetering
  • Handelstransacties van de Meso-markt die gaande zijn voor andere personages in dezelfde wereld zijn bijgewerkt en kunnen worden bekeken naast het annuleren of ontvangen van handelstransacties
  • De dagelijkse lijstlimiet van de Meso-markt is verhoogd tot 20
  • Maplers kunnen nu Mu Gong's Soul Shard kopen in de Mu Lung Dojo Point-shop

Om meer te weten te komen over MapleStory, gaat u naar http://maplestory.nexon.net

Sociale Media: TikTok / Twitter / Instagram / Twitch / Facebook / YouTube / Website

Over MapleStory https://maplestory.nexon.net

MapleStory is een van de grootste en meest actieve gratis te spelen, side-scrolling MMORPG's met alleen al meer dan 13 miljoen geregistreerde spelers van zijn wereldwijde services op een totaal van zeven MapleStory–services over de hele wereld. De game werd in mei 2005 voor het eerst uitgebracht in Noord-Amerika en blijft sinds de lancering meer dan 16 jaar geleden groeien en zich ontwikkelen, samen met de enthousiaste community. Er zijn tot nu toe meer dan 274 miljoen karakters gecreëerd, waardoor MapleStory het 4e land met de meeste inwoners ter wereld zou worden.

Over Nexon America Inc. https://www.nexon.com/

Nexon America, onderdeel van NEXON Co., Ltd. (“Nexon”) (3659.TO), is een wereldleider in online games, met meer dan 100 actieve games in meer dan 190 landen. Nexon was grondlegger van micro-transacties en het free-to-play businessmodel, en wordt alom geprezen voor ongeëvenaarde wereldwijde expertise in ingewikkelde live spelafhandeling, opzetten van spelersgemeenschappen en behouden van titels gedurende jaren, of zelfs tientallen jaren. Het bedrijf, dat in 1994 is opgericht in Korea, heeft nu zijn hoofdvestiging in Japan en is genoteerd aan de beurs van Tokyo (Tokyo Stock Exchange).

Nexon America
Yoonmi Park