HKA werft Linda Orton aan als nieuwe Chief Marketing en Global Business Development Officer

(Photo: Business Wire)

NEW YORK--()--HKA kondigde vandaag aan dat Linda Orton is toegetreden tot het kantoor als partner en Chief Marketing en Global Business Development Officer, gevestigd in het kantoor van het kantoor in New York.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk het volledige persbericht hier: https://www.businesswire.com/news/home/20210609005040/en/

Linda zal de wereldwijde en regionale bedrijfsontwikkeling en strategische marketinginitiatieven van HKA op zich nemen en zal rechtstreeks rapporteren aan Chief Executive Officer Renny Borhan.

“Linda is een zeer ervaren internationale marketeer met een track record van het leveren van succesvolle strategische marketing en business development initiatieven, evenals het managen van goed presterende teams,” zei Renny. “Linda zal verantwoordelijk zijn voor het versterken van HKA’s klantgerichtheid, het verhogen van HKA’s wereldwijde merk, het uitbreiden van het dienstenaanbod en het verhogen van de inkomsten.”

Media:
Jamie Diaferia, Infinite Global, 917 602 0545,  jamie@infiniteglobal.com
Josephine Guckian, Global Head of Marketing, +44 7740 421 796,  josephineguckian@hka.com

Media:
Jamie Diaferia, Infinite Global, 917 602 0545,  jamie@infiniteglobal.com