DXC Technology verwelkomt Brenda Tsai als Chief Marketing and Communications Officer

Brenda Tsai, Executive Vice President and Chief Marketing and Communications Officer, DXC Technology (Photo: Business Wire)

TYSONS, Va.--()--DXC Technology (NYSE:DXC), een toonaangevend bedrijf in technologiediensten, heeft vandaag aangekondigd dat het Brenda Tsai heeft aangesteld als Executive Vice President en Chief Marketing and Communications Officer. Tsai zal rapporteren aan DXC President en Chief Executive Officer Mike Salvino. Tsai zal verantwoordelijk zijn voor het leiden van alle gebieden van de wereldwijde marketing- en communicatiefunctie van DXC.

Brenda is een strategische, resultaatgerichte leider die diepe marketingervaring naar DXC brengt”, aldus Salvino. “Ze is een uitstekende aanvulling op ons leiderschapsteam en zal een integrale rol spelen bij het stimuleren van de voortdurende transformatie en het volgende groeiniveau van DXC.”

Rich Adamonis, Corporate Media Relations, +1-862-228-3481,  radamonis@dxc.com
John Sweeney, Investor Relations, +1-908-315-3665,  john.sweeney@dxc.com