Foremay lanceert 's werelds snelste & grootste VPX SSD-schijven

De 3U VPX robuuste SSD's maken gebruik van gepatenteerde en voor patent aangemelde technologie├źn en implementeren NVMe / PCIe Gen 3 interfaces met snelheden van meer dan 6,0 GB/s en een capaciteit van 16 TB, en zijn ontworpen voor gebruik in extreme omgevingsomstandigheden, zoals in militaire, defensie-, luchtvaart- en onderwatertoepassingen.

VPX Rugged SSD NVMe PCIe Military Aerospace Solid State Drives Foremay (Photo: Business Wire)

PASADENA, Calif.--()--Foremay, Inc., een leider in technologische innovatie op het gebied van robuuste solid state drives en een van 's werelds grootste SSD-bedrijven, kondigde vandaag de EC188-serie robuuste VPX SSD-drivesaan. Deze VPX SSD's, die geschikt zijn voor militaire en ruimtevaarttoepassingen, bieden 's werelds grootste capaciteit met elke afzonderlijke kaart tot 16 TB. Bovendien bieden de robuuste VPX SSD-drives van Foremay ongekende prestaties met lees-/schrijfsnelheden tot 6,5/6,2 GB/s, en willekeurige lees-/schrijf-IOPS bij 4KB tot 550K/600K. Deze geavanceerde eigenschappen helpen systeemontwikkelaars in de lucht- en ruimtevaart bij het ontwerpen van hun volgende generatie systemen voor luchtvaart, ruimtevaart, grond (inclusief zand, modder en wetland) en onderwatertoepassingen.

Dennis Eodice
pr@foremay.net