Paula Cogan benoemd tot president, euNetworks, verantwoordelijk voor alle operationele aspecten van het bedrijf

euNetworks. We believe that bandwidth changes everything. (Photo: Business Wire)

LONDEN--()--euNetworks Group Limited (“euNetworks”), een West-Europees bedrijf voor bandbreedte-infrastructuur, heeft vandaag de benoeming aangekondigd van Paula Cogan in het leiderschapsteam, die de rol op zich neemt van president, euNetworks, met verantwoordelijkheid voor alle operationele aspecten van het bedrijf. Deze benoeming gaat in op 28 november 2021.

Paula Cogan sluit zich aan bij euNetworks na een aantal jaren in de telecomsector te hebben gewerkt. Paula’s carrière omvat bedrijven zoals British Telecom, Verizon en Colt. Meest recentelijk was ze Executive Vice President – Sales, Marketing en Customer Relationship Management bij Colt, verantwoordelijk voor het aansturen van de commerciële strategie. De prestaties van Paula worden ondersteund door haar vermogen om sterke relaties met klanten en partners te onderhouden en tegelijkertijd gefocust te blijven op toonaangevende organisaties. Haar ervaring sluit perfect aan bij de eisen die ze als voorzitter van euNetworks zal stellen.

euNetworks:
Hannah Britt | Senior Director, Marketing & IR | euNetworks