Pratt & Whitney CSA partners met Next Level Aviation

Next Level Aviation ondersteunt Pratt & Whitney CSA door consignatie van gebruikte onderhoudbare motoraccessoires

SUNRISE, Fl.--()--Pratt & Whitney CSA, de dienstbare materialen business unit van Pratt & Whitney, en Next Level Aviation, een leider in de wereldwijde distributie van used serviceable materials (USM), hebben een overeenkomst getekend met betrekking tot de verkoop van USM voor vliegtuigmotoren. Dit contract bevordert het streven van Pratt & Whitney om haar klanten kosteneffectieve producten te leveren met levertijden van wereldklasse. Ook versterkt het de leidende positie van Next Level Aviation als wereldwijde leverancier van USM die voornamelijk Boeing- en Airbus-vliegtuigplatforms en bijbehorende straalmotoren ondersteunt. Pratt & Whitney is een divisie van Raytheon Technologies Corporation (NYSE: RTX).

Jack Gordon
305-439-1944