Medtech Accelerator Sofinnova MD Start III lanceert een oproep voor vroegtijdige projecten voor medische hulpmiddelen

Sofinnova MD Start III werkt actief samen met clinici en ondernemers om disruptieve therapeutische medische hulpmiddelen te ontwikkelen

PARIJS--()--Sofinnova Partners, een toonaangevend Europees durfkapitaalbedrijf voor life sciences, gevestigd in Parijs, Londen en Milaan, kondigde vandaag aan dat zijn medtech accelerator, Sofinnova MD Start III, een oproep lanceert voor projecten in een vroeg stadium. Sofinnova MD Start III maakt deel uit van het Sofinnova-platform van fondsen en werkt actief samen met clinici en ondernemers om baanbrekende therapeutische medische hulpmiddelen te ontwikkelen. Deze oproep tot het indienen van projecten heeft als doel financiering en mentorschap toe te kennen aan geselecteerde projecten via het MDS III accelerator programma. Voorstellen worden aanvaard tot 9 juli 2021 via het online aanvraagformulier.

Media:
Bommy Lee