Velodyne Lidar treedt toe tot Russell 2000®

Velodyne Lidar’s revolutionary sensor and software solutions are uniquely suited to deliver the flexibility, quality and performance to meet the needs of a wide range of industries. (Photo: Velodyne Lidar)

SAN JOSE, Calif.--()--Velodyne Lidar, Inc. (Nasdaq: VLDR, VLDRW), het eerste openbare lidarbedrijf, zal worden toegevoegd aan de Russell 2000®Index aan het einde van de jaarlijkse samenstelling van de Russell US Indexes, met ingang van de opening van de Amerikaanse aandelenmarkten op 28 juni 2021. Het aandeel zal ook automatisch worden toegevoegd aan de bijbehorende groei- en waarde-indexen.

“Als het eerste zuivere lidarbedrijf op de beurs is onze opname in de Russell 2000 Index een duidelijk bewijs van onze leidende positie in de wereld,” aldus Anand Gopalan, Chief Executive Officer van Velodyne Lidar. “We zijn ongelooflijk trots op wat we als bedrijf bereiken: we bouwen baanbrekende producten die onze klanten gebruiken om markten te verstoren en het dagelijks leven op een zinvolle manier te beïnvloeden. We stevenen af op een toekomst waarin autonomie een groot aantal industrieën zal transformeren en Velodyne’s revolutionaire sensor- en softwareoplossingen wijzen de weg.”

Velodyne Investor Relations
InvestorRelations@velodyne.com