Valbiotis benoemt Sébastien Bessy, internationaal expert in consumenten gezondheidszorg, als Chief Operating Marketing en Business Officer

• Voorheen Vice-President Global Strategic Operations Consumer Healthcare bij Ipsen, met meer dan 20 jaar ervaring in internationale marketingstrategie, commerciële strategie, portfoliostrategie en bedrijfsontwikkeling.
  • Verantwoordelijk voor de wereldwijde inzet en coördinatie van de internationale strategie met betrekking tot de marketing en commerciële ontwikkeling van Valbiotis.
  • Deze benoeming komt op een belangrijk moment in de versnelling van de groei van Valbiotis met vier actieve stoffen die zich al in de klinische fase bevinden.

LA ROCHELLE, Frankrijk--()--Valbiotis (FR0013254851 – ALVAL, PEA/SME in aanmerking komend) (Parijs:ALVAL), een onderzoeks- en ontwikkelingsbedrijf dat zich inzet voor wetenschappelijke innovatie voor het voorkomen en bestrijden van metabole ziekten, kondigt de benoeming aan van Sébastien BESSY als Chief Operating Marketing en Business Officer.

Corporate communication / Valbiotis
Carole Rocher / Marc Delaunay