Visa en Goldman Sachs werken samen om wereldwijde geldbeweging te moderniseren

Strategisch partnerschap om treasury-activiteiten voor klanten van Goldman te transformeren met Visa B2B Connect en Visa Direct

SAN FRANCISCO & NEW YORK--()--Visa (NYSE:V) heeft vandaag een wereldwijd strategisch partnerschap aangekondigd met Goldman Sachs Transaction Banking om bedrijven – van groot tot klein – te helpen moeiteloos geld over de hele wereld te verplaatsen.

Door de implementatie van Visa B2B Connect en Visa Direct Payouts-oplossingen, zal Goldman Sachs zijn commerciële en zakelijke bankklanten helpen de complexiteit en kosten van bestaande systemen en inefficiënte processen te vereenvoudigen. Deze oplossingen zal Goldman’s grensoverschrijdende business-to-business (B2B) en business-to-consumer (B2C) betalingsprogramma voor hoge en lage waarde betalingen verbeteren. De zakelijke klanten van Goldman Sachs kunnen snel en veilig geld overmaken, bijna realtime inzicht hebben in hun betalingsstatus, de nodige afstemmings- en nalevingsgegevens verkrijgen, wat uiteindelijk helpt om de cashflow van organisaties te verbeteren.

Visa
Aida Hadzibegovic