Global Container International rondt voor 253 miljoen dollar asset-backed securitization af

HAMILTON, Bermuda--()--Global Container International LLC (“GCl”) heeft vandaag het succesvolle aanbod aangekondigd van $ 253 miljoen door activa gedekte obligaties met vaste rating, gedekt door zeevrachtcontainers, onderworpen aan lange termijn lease. De Series 2021-1-aanbieding bestond uit Klasse A- en Klasse B-obligaties met een rating van A(sf) en BBB(sf) van zowel DBRS, Inc. als Kroll Bond Rating Agency. De Series 2020-1 Notes vertegenwoordigen de tweede securitisatie van GCI, waarbij het door activa gedekte uitgifteprogramma in de afgelopen 12 maanden met succes is uitgebreid tot ongeveer $ 500 miljoen. Credit Suisse was structurerend agent en joint bookrunner en Deutsche Bank Securities was joint bookrunner.

Jeffrey Gannon, CEO van GCI, merkte op: “We waren zeer tevreden met de positieve ontvangst door de markt van ons meest recente aanbod, dat bestond uit 23 unieke investeerders en zeer aantrekkelijke prijzen vanuit zowel het spread- als het rendementsperspectief. We kijken ernaar uit om dit door activa ondersteunde programma in de toekomst uit te breiden.”

Global Container International LLC
Jeffrey Gannon, +1-339-203-0939