Wejo presenteert op Baird’s 2021 Global Consumer, Technology & Services Conference

MANCHESTER, Engeland--()--Wejo Limited (“Wejo”), een wereldleider in geconnecteerde voertuiggegevens, heeft vandaag aangekondigd dat het zal presenteren op Baird’s Virtual 2021 Global Consumer, Technology & Services Conference op woensdag 9 juni 2021 om 8.30 uur oosterse tijd. Wejo-oprichter en CEO Richard Barlow en CFO John Maxwell zullen de missie van het bedrijf bespreken om een revolutie teweeg te brengen in de manier waarop we leven, werken en reizen door middel van verbonden voertuiggegevens.

Het evenement wordt via een webcast uitgezonden en is toegankelijk via het investor relations-portaal van het bedrijf op https://www.wejo.com/investor-relations. Na de presentatie zal een herhaling van de webcast beschikbaar zijn.

Investors
Lou DeLeo