Velodyne Lidar’s Drew Hamer uitgeroepen tot finalist in Bay Area CFO of the Year Awards

Hamer erkend voor financieel leiderschap bij het helpen van Velodyne om ‘s werelds eerste openbare Pure-Play Lidar-bedrijf te worden

Velodyne Lidar Chief Financial Officer Drew Hamer has been named a finalist in the Bay Area CFO of the Year Awards. Hamer was recognized for his central role in Velodyne’s raising $70 million from strategic investors, leading the company through the COVID-19 economic downturn with a combination of loans and asset sales, and guiding the company through a SPAC merger that raised $419 million which fully capitalized its balance sheet. Velodyne is the world’s first public pure-play lidar company. (Photo: Velodyne Lidar)

SAN JOSE, Californië--()--Velodyne Lidar, Inc. (Nasdaq: VLDR, VLDRW) heeft vandaag aangekondigd dat Chief Financial Officer Drew Hamer is uitgeroepen tot finalist in de Bay Area CFO of the Year Awards.

Hamer werd erkend voor zijn centrale rol bij het ophalen van $ 70 miljoen door Velodyne van strategische investeerders, het leiden van het bedrijf door de economische neergang van COVID-19 met een combinatie van leningen en activaverkoop, en het begeleiden van het bedrijf door een SPAC-fusie die $ 419 miljoen ophaalde die volledig werd gekapitaliseerd zijn balans. Velodyne is ‘s werelds eerste openbare pure-play lidar-bedrijf.

Als strategisch leider bouwde Hamer Velodyne’s financiële processen, systemen, beleid en corporate governance om de aanhoudende groei van het bedrijf te ondersteunen. Velodyne, de wereldleider in lidar, staat bekend om zijn brede portfolio van baanbrekende lidar-technologieën die voldoen aan de behoeften van een breed scala aan industrieën. Velodyne-sensor- en softwareoplossingen transformeren levens door veilige mobiliteit en slimme gemeenschappen te bevorderen.

Velodyne Investor Relations
InvestorRelations@velodyne.com