Snowplus ervaart wereldwijde groei ondanks COVID

Het toonaangevende vape-merk vond succes door partnerschappen en lokale strategieën.

HONG KONG--()--Snowplus, een toonaangevend wereldwijd vape-bedrijf, en zijn wereldwijde activiteiten zijn tot bloei gekomen ondanks de uitdagingen van de COVID-pandemie die het bedrijfsleven over de hele wereld heeft beïnvloed. Hun lokalisatiestrategie die eind 2019 werd geïmplementeerd, is de sleutel gebleken tot hun voortdurende groei in het licht van de pandemie. Sinds het begin van de pandemie hebben ze nog steeds een groeistijging van ongeveer 350% gezien in hun wereldwijde activiteiten.

De zakelijke gevolgen van de pandemie zijn verstrekkend, inclusief maar niet beperkt tot de sluiting van logistiek, productie en lokale economieën. Voor de vape-industrie is het niet anders geweest. Gelokaliseerde strategieën hebben echter een responsieve en flexibele besluitvorming mogelijk gemaakt en hebben ook de negatieve impact van de huidige onvoorziene wereldwijde crisis geminimaliseerd.

Sales and Business Contact
Derek Li - Cofounder and Head of Overseas Business