Mick Bradley benoemd tot nieuwe Vice President of Global Sales bij Virtuozzo

Bradley brengt 25 jaar Executive Sales Leadership in de software- en IT-oplossingenindustrie naar Virtuozzo Industrie

Mick Bradley named Virtuozzo's new Vice President of Global Sales. (Photo: Business Wire)

SCHAFFHAUSEN, Zwitserland--()--Virtuozzo, een wereldleider in hoogrenderende virtualisatie en hypergeconvergeerde softwareoplossingen, heeft Mick Bradley verwelkomd als zijn nieuwe Vice President of Global Sales. Mick sluit zich aan bij Virtuozzo met meer dan 25 jaar salesleiderschap en managementervaring in de IT/software-industrie, waaronder een sterk trackrecord in het bouwen van succesvolle teams in organisaties in de vroege en groeifase, terwijl hij sales excellence en partnerstrategieën stimuleert. Mick zal het wereldwijde verkoopteam van Virtuozzo aansturen bij het uitvoeren van de algemene verkoopstrategie, inclusief het uitbreiden en verbeteren van zijn verkoopmogelijkheden om de groei van nieuwe klanten en zijn kernklantenbestand te ondersteunen – Virtuozzo’s netwerk van 450+ serviceproviderpartners.

Media Contacts:
Heather Ailara