Sam Alkharrat treedt toe tot C3 AI als president en CRO

Voormalig VMware- en SAP-manager brengt meer dan 25 jaar bedrijfservaring naar C3 AI

REDWOOD CITY, Californië--()--C3 AI (NYSE:AI), een toonaangevende leverancier van AI-software voor ondernemingen, heeft vandaag aangekondigd dat Sam Alkharrat zich bij C3 AI heeft gevoegd als President en Chief Revenue Officer (CRO). De heer Alkharrat zal leiding geven aan de wereldwijde uitbreiding van de verkoop- en klantenserviceorganisaties van C3 AI.

Voordat hij bij C3 AI kwam, was de heer Alkharrat Senior Vice President en Global Head of Sales voor VMware’s Tanzu-portfolio van moderne applicatieplatforms, gericht op het brengen van snelheid, stabiliteit en beveiliging voor multi-cloud softwarelevering. Voordat hij bij VMware kwam, werkte de heer Alkharrat in een aantal senior executive functies bij SAP, waaronder Global COO voor SAP’s Customer Experience-business, met verantwoordelijkheid voor de CRM- en Commerce-oplossingen van SAP; SVP en Managing Director voor Noord-Amerika West; en president, het Midden-Oosten en Noord-Afrika.

C3 AI Public Relations
Edelman