ESI Group benoemt Yannick Charron tot HR Vice-President

PARIJS--()--ESI Group (Parijs:ESI), een wereldspeler in virtual prototyping voor industrieën, is verheugd de benoeming van Yannick Charron als Human Resources Vice-President aan te kondigen. Yannick zal rapporteren aan de CEO van de Groep, Cristel de Rouvray en zal gevestigd zijn in Rungis (Frankrijk).

Als een wereldwijd en multicultureel bedrijf – geïmplementeerd in meer dan 20 landen – met een op waarden gebaseerde cultuur, zijn human resources-functies van essentieel belang voor ESI Group. De Groep en haar teams, die zich in een van de belangrijkste evoluties van haar geschiedenis bevinden, hebben een sterk HR-team nodig dat hen op deze reis kan begeleiden. In zijn nieuwe functie zal Yannick wereldwijde HR leiden en een versnelde koers uitstippelen om door te gaan met het bouwen van een high-performance team dat functioneert met best practices voor een wereldwijd softwarebedrijf en nieuwe werkmethoden zoals de implementatie van een No meeting day.

ESI – Press & Shareholders
Florence Barré