Must-see virtuele stands en paviljoens op COMPUTEX 2021 Virtual

TAIPEI, Taiwan--()--COMPUTEX 2021 Virtual is nu live tot en met 30 juni. Evenementorganisator TAITRA introduceerde #COMPUTEXVirtual om bezoekers een geheel nieuwe digitale ervaring te bieden via AI-technologieën. Naast de beurs bieden evenementen zoals COMPUTEX CEO Keynote, COMPUTEX Keynote, COMPUTEX & InnoVEX Forum en d&i awards de nieuwste technische trends online. Deze geheel nieuwe omgeving biedt ook slimme matchmaking mogelijkheden vanuit de veiligheid van je huis.

Must-see virtuele stands op #COMPUTEXVirtual en #InnoVEXVirtual

COMPUTEX 2021 Virtual ontwikkelt zich rond zes hoofdthema’s: 5G, AI & IoT, Edge Computing, Innovaties & Startups, Gaming en HPC. Belangrijke bedrijven en startups uit 33 landen nemen dit jaar deel aan #COMPUTEXVirtual en #InnoVEXVirtual.

Ms. Tessa Lin < tessalin@taitra.org.tw>
Ms. Li Chao < lichao@taitra.org.tw>