Verimatrix integreert NexPlayer in Multi-DRM, VCAS en Watermarking oplossingen

Technologiepartnerschap met OTT Media Player Innovator NexPlayer brengt Verimatrix-klanten hoogwaardige videoservices op elk apparaat, inclusief gameconsoles, Smart TV’s en HTML5-browsers

AIX-EN-PROVENCE, Frankrijk & SAN DIEGO--()--Nieuws over regelgeving:

Verimatrix, (Euronext Paris: VMX), de leider in het versterken van de moderne verbonden wereld met mensgerichte beveiliging, heeft vandaag een technologiepartnerschap aangekondigd met het in Madrid gevestigde NexStreaming. Verimatrix integreerde de NexPlayer multi-screen player SDK van het bedrijf in de onlangs gelanceerde Verimatrix Multi-DRM Core-oplossing gericht op videostreamingserviceproviders, contenteigenaren en operators die snel een aanpasbaar, krachtig beveiligd cloudgebaseerd DRM-systeem willen opzetten en alleen betalen voor de mogelijkheden en schaalbaarheid die ze op dat moment nodig hebben. Bovendien is de Watermarking-technologie aan de clientzijde van Verimatrix geïntegreerd met de NexPlayer SDK.

Verimatrix Investor Contact:
Richard Vacher Detournière