Vanwege de overweldigende vraag, Velodyne Lidar LIVE! Voegt nieuwe host en afleveringen toe

Komende afleveringen onderzoeken wat er gebeurt in autonome oplossingen om een veiligere, intelligentere toekomst vorm te geven

Velodyne Lidar announced new episodes of its digital learning series Velodyne Lidar LIVE! The June 4 episode will feature Kat Dransfield, Vice President, Product and Digital Platform Strategy at Local Motors. Dransfield will discuss global deployment of the Olli 2.0 self-driving vehicle and building next-generation 3D-printed vehicles at the Local Motors microfactory in Knoxville, Tenn. (Photo: Velodyne Lidar)

SAN JOSE, Californië--()--Velodyne Lidar, Inc. (Nasdaq: VLDR, VLDRW) heeft vandaag nieuwe afleveringen aangekondigd van haar digitale leerserie Velodyne Lidar LIVE! en toevoeging van een tweede gastheer, auto-industrie-expert Charlie Vogelheim, om de serie uit te breiden met een grotere verscheidenheid aan aanbevolen gasten en nieuwe formaten. De serie verhuist naar twee afleveringen per maand om te voldoen aan de vraag van het publiek om de vele manieren te ontdekken waarop autonome oplossingen veilige mobiliteit en slimme gemeenschappen bevorderen.

Velodyne Investor Relations
InvestorRelations@velodyne.com