Virtuozzo’s volwassen Linux-distributie VzLinux nu beschikbaar voor het publiek

Conversie zonder downtime naar door de gemeenschap aangestuurd open source besturingssysteem biedt een bewezen alternatief voor CentOS-systemen

SCHAFFHAUSEN, Zwitserland--()--Virtuozzo, een wereldleider in zeer efficiënte virtualisatie en hypergeconvergeerde softwareoplossingen, heeft vandaag zijn nieuwste VzLinux-besturingssysteem (VzLinux 8) aan het grote publiek vrijgegeven. VzLinux – een distributie voor ondernemingen – wordt door Virtuozzo al meer dan 20 jaar gebruikt als basisbesturingssysteem voor de OpenVZ-virtualisatieoplossing van het bedrijf en andere commerciële producten, en als gastbesturingssysteem. Webhostingserviceproviders en andere eindklanten die de technologie implementeren, profiteren van de onmiddellijke voordelen van een stabiele, op de lange termijn ondersteunde Linux-distro die wordt onderhouden door de open-sourcecommunity.

Heather Ailara
211 Communications