Temenos transformeert bankieren met de Temenos Banking Cloud om de acceptatie van SaaS en AI te versnellen met directe toegang tot Sandbox, Banking Services en MarketPlace

• Voor het eerst kunnen banken nu met één klik op de knop zelf de meest complete bankdiensten aanbieden
  • Met Temenos kunnen banken binnen enkele minuten innoveren en binnen enkele dagen nieuwe producten lanceren om de snelste time-to-market in de branche te bereiken
  • Met Temenos Banking Cloud kunnen banken hun zakelijke flexibiliteit vergroten om nieuwe inkomstenstromen te creëren, massaal op te schalen en hun operationele kosten aanzienlijk te verlagen tot 10% van de legacysystemen.
  • De Temenos Banking Cloud biedt de ongeëvenaarde breedte van Temenos front-to-back Banking Services, een innovatie Sandbox en de meest complete fintech MarketPlace, aangedreven door een Explainable AI-enabled engine, allemaal via een gemakkelijk toegankelijke selfserviceportal

GENÈVE--()--Temenos (SIX: TEMN), het banksoftwarebedrijf, versnelt zijn leiderschap in de cloud door de introductie van de volgende generatie in SaaS, de Temenos Banking Cloud. Dit combineert de meest complete bankdiensten van de branche, die alle segmenten en alle regio’s bestrijkt, met een sandbox voor snelle innovatie en de Temenos MarketPlace voor fintech-samenwerking, allemaal aangedreven door een nieuwe AI-engine om de bedrijfsgroei van banken te stimuleren en de time-to-market te versnellen. Met Temenos Banking Cloud hebben banken nu de mogelijkheid om altijd actieve bankdiensten te leveren en direct en veilig te schalen, terwijl de operationele kosten drastisch worden verlaagd tot 10% van de legacy systemen. Word lid van TCF Online met meer dan 10.000 bezoekers voor meer informatie.

Jessica Wolfe & Scott Rowe
Temenos Global Public Relations