RIDDLE&CODE ontvangt als een van de eerste Fintech-bedrijven in Oostenrijk een FMA-licentie

VIENNA--()--RIDDLE&CODE FinTech Solutions, een innovatief Europees bedrijf dat financiële instellingen in staat stelt om alle aspecten van het beheer van digitale activa af te handelen, heeft van de Oostenrijkse Financial Market Authority (FMA) een vergunning gekregen als "dienstverlener voor virtuele/cryptografische tokens''. RIDDLE&CODE FinTech Solutions is een van de eerste fintech-bedrijven in Oostenrijk die bij de FMA is geregistreerd.

Het bedrijf is gewijd aan het bevorderen van tokenization van industriële diensten, waar de wettelijke eisen nog in ontwikkeling zijn en een uitdaging vormen om aan te voldoen. Na de succesvolle registratie hebben RIDDLE&CODE en zijn Token Management Platform - die al volledig zijn gecontroleerd en geaccepteerd door de Zwitserse toezichthouder FINMA - nu een vergunning om betaal- en nutstokens te bewaken en uit te geven.

Media:
Aysenur Yükselal Aji