INVESTBANK lanceert de volgende generatie creditcard voor Jordan, mogelijk gemaakt door het wereldwijde verwerkingsplatform van i2c

Samenwerking stelt commerciële banken in staat om innovatieve kredietprogramma’s en acquisitiediensten te leveren via één flexibel platform

REDWOOD CITY, Californië--()--i2c Inc., een toonaangevende leverancier van digitale betalings- en banktechnologie, kondigde vandaag een partnerschap aan met INVESTBANK, een toonaangevende bank in het leveren van innovatieve financiële oplossingen in Jordanië. Het plug-and-play-platform van i2c zal de kredietuitgifte en -acquisitie van de bank mogelijk maken.

Als resultaat van deze samenwerking zal INVESTBANK in staat zijn om moderne creditcardprogramma’s aan te bieden aan hun portefeuille van personal banking-klanten, en ook creditcardprogramma’s te beheren voor hun commerciële klanten in de hele regio. De veelzijdige oplossing biedt eindgebruikers toegang tot digitaal accountbeheer, virtuele kaarten, contactloze betalingen en loyaliteitsprogramma’s – naast andere mogelijkheden om aan de behoeften van de moderne consument te voldoen. De bank zal ook een slim, cloud gebaseerd POS-acquisitieprogramma lanceren voor hun zakelijke klanten, mogelijk gemaakt door i2c.

Heather Clifton
Chief Marketing Officer