Schlumberger kondigt samenwerking aan met AWS om DELFI Petrotechnical Suite op AWS te implementeren

De veilige wereldwijde infrastructuur van AWS breidt de toegang tot DELFI Petrotechnical Suite uit voor meer klanten

LONDEN--()--Schlumberger kondigde vandaag een samenwerking aan met Amazon Web Services (AWS) om domeingerichte digitale oplossingen, mogelijk gemaakt door de DELFI* cognitieve E & P-omgeving, in de cloud te implementeren met AWS. Deze samenwerking brengt AWS-klanten naar de DELFI Petrotechnical Suite, die toegang biedt tot AI-verbeterde applicaties van Schlumberger en high-performance computing vanuit de veilige, uitgebreide en betrouwbare wereldwijde infrastructuur van AWS.

“Ons partnerschap met AWS vormt een aanvulling op onze strategie om de toegang tot de DELFI-omgeving verder uit te breiden, zodat meer klanten kunnen profiteren van hun ondergrondse gegevens”, aldus Rajeev Sonthalia, president, Digital & Integration, Schlumberger. “Door de toegang tot digitale oplossingen van DELFI te vergroten, biedt onze samenwerking met AWS meer mogelijkheden voor klanten om hun productiviteit en prestaties continu te verbeteren.”

Giles Powell – Director of Corporate Communication, Schlumberger Limited
Tel: +1 (713) 375-3494
communication@slb.com

Amazon.com, Inc.