Teckro breidt zijn leidende positie in klinische onderzoeken uit met nieuwe medewerkers Malia Lewin en Silvina Baudino om zijn wereldwijde marktstrategie op te schalen

Mailia en Silvina hebben elk decennia aan biofarmaceutische ervaring met een diep begrip van de unieke vereisten van klinische onderzoeken van sponsors, monitors en onderzoekspersoneel

• De aanwervingen zijn de laatste toevoegingen aan Teckro‚Äôs indrukwekkende bank van senior leiderschap, aangezien het bedrijf een recordvraag naar zijn platform blijft zien

LIMERICK, Ierland--()--Teckro, maker van het enige platform voor klinische proeven dat samenwerking en realtime besluitvorming tussen en tussen belanghebbenden in de studie mogelijk maakt, kondigt vandaag twee belangrijke aanwervingen aan: Malia Lewin als mondiaal hoofd van de strategie en Silvina Baudino leiding geven aan de sitestrategie van Teckro. Ze zijn de nieuwste ervaren veteranen die deel uitmaken van het leiderschapsteam van Teckro.

Hannah Lippitt
hannah.lippitt@teckro.com