Gegevens uit de oncologieportfolio van Merck benadrukken significante vorderingen in de kankerzorg bij ASCO21

• Nieuwe analyses uit de cruciale BAVENCIO®-studie versterken unieke klinische voordelen in verschillende subgroepen bij de behandeling van gevorderd urotheelcarcinoom
  • Nieuwe gegevens uit VISION-studie van TEPMETKO® tonen associatie aan tussen vloeibare biopsie-geïdentificeerde biomarker en klinische respons in METex14 overslaan van NSCLC, ter ondersteuning van vloeibare biopsie als een middel voor het monitoren van behandelingsrespons
  • TEPMETKO® toont werkzaamheid aan bij METex14 overslaan van NSCLC-patiënten met hersenmetastasen consistent met de algehele behandelingspopulatie
  • Mondelinge presentaties van onafhankelijke onderzoeken versterken de positie van ERBITUX® in 1L RAS met mCRC en als ruggengraat van de behandeling bij SCCHN

DARMSTADT, Duitsland--()--Niet bedoeld voor media in het VK, de VS of Canada

Merck, een toonaangevend wetenschaps- en technologiebedrijf, heeft vandaag 40 samenvattingen aangekondigd, waaronder zeven mondelinge presentaties en zeven posterbesprekingen, van door het bedrijf en onderzoekers gesponsorde onderzoeken (ISS) en externe samenwerkingen, die de innovatieve oncologieportfolio van het bedrijf vertegenwoordigen. Jaarvergadering van de American Society of Clinical Oncology (ASCO), 4-8 juni 2021.

Julissa Viana
julissa.viana@emdserono.com