Goldman Sachs investeert in Aragen Life Sciences

HYDERABAD, India--()--Aragen Life Sciences (“Aragen”), voorheen bekend als GVK Biosciences en een toonaangevende contract research organization (CRO), heeft vandaag aangekondigd dat Goldman Sachs, een actieve investeerder in India, een aanzienlijke minderheid heeft genomen belang in het bedrijf door aandelen te verwerven die voorheen in handen waren van ChrysCapital en andere bestaande aandeelhouders.

Aragen is een toonaangevende leverancier van uitbestede ontdekkings-, ontwikkelings- en productiediensten voor zowel grote als kleine molecuulplatforms. Het bedrijf bedient een wereldwijd klantenbestand dat zich uitstrekt tot de Verenigde Staten, Europa en Japan. Aragen heeft een sterke organische groei laten zien dankzij diepgaande domeinexpertise, sterke wereldwijde leveringscapaciteiten en partnerschappen met wereldwijde biofarmaceutische en biotech-klanten.

Media Contacts:
Aragen Life Sciences (Formerly known as GVK Biosciences): Sarat Patanaik, +91 95732 80064, sarat.patanaik@gvkbio.com
Goldman Sachs: Danika D’Souza, +91 98335 83779, DDSouza@webershandwick.com

Media Contacts: